5 gru 2025

Sprzątanie w hotelu – perfekcja, która nie rzuca się w oczy

Sprzątanie w hotelu – perfekcja, która nie rzuca się w oczy

Sprzątanie w hotelu – perfekcja, która nie rzuca się w oczy

Gość hotelowy oczekuje, że pokój będzie czysty, pachnący i przygotowany z najwyższą starannością. Nie chce jednak wiedzieć, kto i kiedy go posprzątał. Właśnie dlatego sprzątanie w hotelu to jedno z najbardziej wymagających zadań w branży usług. Liczy się dyskrecja, precyzja i przestrzeganie standardów jakości.

Zasady sprzątania w hotelu – bezpieczeństwo, higiena i doświadczenie

W luksusowych obiektach standardy higieniczne są wyjątkowo restrykcyjne. Sprzątanie w hotelu - zasady tego procesu obejmują m.in.:

  • zachowanie odpowiedniej kolejności czynności (od stref czystych do brudnych),

  • dezynfekcję powierzchni newralgicznych (klamki, włączniki, piloty),

  • uzupełnianie środków higienicznych zgodnie z wytycznymi marki,

  • codzienną weryfikację jakości przez inspektorów.

W Golkonda każda osoba z zespołu housekeepingowego przechodzi specjalistyczne szkolenie, aby spełniać wymagania nawet najbardziej prestiżowych hoteli.

Sprzątanie w hotelu – praca wymagająca precyzji

Wbrew pozorom sprzątanie w hotelu – praca pokojówki lub inspektora to zadanie pełne odpowiedzialności. Czasami w ciągu 30 minut trzeba całkowicie odświeżyć pokój, nie naruszając prywatności gościa. Golkonda wspiera swoich pracowników w organizacji pracy i zapewnia im narzędzia, które pozwalają pracować sprawnie, komfortowo i zgodnie z procedurami.

Obsługujesz hotel w Warszawie lub innym dużym mieście i szukasz profesjonalnego partnera do usług sprzątających?

Skontaktuj się z nami: +48 606 292 580 | info@golkonda.pl
Odwiedź: www.golkonda.pl